Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Προσωπικά κολλήματα.

    Θα μπορούσα να αναφέρω αρκετά αλλά προς το παρόν θα γράψω μόνο για ένα: Την πληροφορική. Σαν πιτσιρικάς, κάποτε, ήταν η μεγάλη μου αδυναμία και όνειρο ζωής. Στην πορεία τα πράγματα άλλαξαν - ίσως και από δική μου ευθύνη - και τα μονοπάτια της ζωής με οδήγησαν σε άλλους δρόμους εντελώς άσχετους με τα πρώτα μου όνειρα.         Παρ' όλα αυτά η αγάπη αυτή έμεινε και σιγόκαιε μέσα μου σαν τα κάρβουνα μιας φωτιάς που αρνούνται πεισματικά να σβήσουν και να ακολουθήσουν τον δρόμο που τους είναι προδιαγεγραμμένος από την μοίρα τους. Και να που τώρα, κάμποσα χρόνια αργότερα από εκείνη την περίοδο, αυτή η φλόγα ξαναδυνάμωσε και φούντωσε για τα καλά. Αιτία; Κάποια στιγμή όπως όλος ο κόσμος, αγόρασα ή μάλλον έστησα και εγώ έναν υπολογιστή, στο σπίτι, με την βοήθεια ενός συναδέλφου από την δουλειά. Και μάλιστα χωρίς internet. Εκεί να δεις που έγινε ο χαμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου